Jag igen:)

hejsan!
Jennifer här för typ några år sedan
Men...
Nu sitter jag o lyssnar på 4 minutes(Madonna feat Justin timbelake) Och bloggar OCH chattar:P
Allt på samma gång.
Idag har jag vart och cyklat med familjen och vart med johanna gmn♥

Vi åt middag där,åt glass,hoppade studsmatta och GARVADE! ihäl oss som vanligt.

Och spelade in lite ******* på hennes nya mobil!!!!

Ordet med stjärnorna är hemligt
Imorrn ska jag vara med henne oxå!
Får se om den kanske blir fint väder för att bada?? vem vet...
9 JUNI!!! så slutar vi skol ******(hemligt)
Och idag är det den 5 juni så 3/4 dagar kvarLer enormt:P

Okej nu så ska jag väll kolla på tv eller fortsätta chatta...men jag e trött för klockan är 22.51

Men bloggar kanske mer imorgon igen!

Får se=)

//Jempa♥
snygga?!
den bjuder jag faktist på...:)
Vad gör jag???!!!!
någon helg sedan...vi hade Såå kul!!:) äslakr dej<3
nu ikväll
My little eyes(stavas det så??!)
Ciao♥


Kommentarer
Postat av: johanna

ja det stavas så och jag älskar dig!!!

det var typ dem bilderna som vi tog kvällen innan vi skulle till grönan sist :)

2010-06-05 @ 22:56:54
URL: http://gerbilalskare.blogg.se/
Postat av: jempa

Ja det var det;)!

Love U<3

2010-06-05 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0